Monday, November 30, 2009

CUTI SEM PRA-UNIVERSITI..DAN SEBALIKNYA....

huhuhuhuhu...sedih nie,time cuti-cuti pun berlambak-lambak tugasan..penat la jugak..tp tidak mengapa kerana dah memang tugas kita dan ingin berjaya..so berkoban la demi mase depan....kalau tak tau something pasal tugasan saya mesti tanya kawan lain..alhamdulillah la sume membantu...tapi saya belajar tidak face to face tapi online jew..kita pakai teknologi la..kate dah maju.hahahaha...tapi tue la saya bersyukur sangat kerana ada sahabat yang sanggup membantu saya time memerlukan dan sewaktu kebuntuan..saya juga banyak dibantu oleh cikgu-cikgu untuk saya sentiasa fokus time belajar...mereka banyak memberikan motivation pada saya..mereka memberikan semangat supaya saya berjaya dan capai cita-cita saya...seorang cikgu(tu......) yang membantu saya hingga hari ini yang tidak pernah putus memberikan semangat pada saya setiap kali saya measakan jatuh..cikgu itu sentiasa membangunkan kembali semangat ini...alhamdulillah....saya cepat sangat terleka dengan persekitaran..emmm..cikgu nie lah yang banyak memberikan tip-tip belajar dan satu lagi beliau sentiasa berpesan "doa adalah senjata untuk berjaya dan doa mesti seiring dengan usaha"ini lah kate-kate yang selalu bermain dalam diri saya sentiasa....harap dapat dipraktikan kepada sume juga...

No comments:

Post a Comment